ΣΥΧΝΕΣ  ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ  ΝΕΩΝ  ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Εδώ θα βρείτε ερωτήσεις που έχουν συχνά τεθεί από συναδέλφους σας και τις απαντήσεις σε αυτές. Αν κάτι που θα θέλατε να ρωτήσετε δεν είναι εδώ μη διστάσετε να ρωτήσετε το Σύμβουλο - Καθηγητή σας.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Το πτυχίο στο ΕΑΠ είναι ισοδύναμο με αυτό των άλλων Πανεπιστημίων;

2. Με ποιον επικοινωνώ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, όταν έχω κάποιο πρόβλημα;

3. Πώς να οργανώσω τη μελέτη μου;

4. Ποιες είναι οι ημερομηνίες των ΟΣΣ;

5. Οι ΟΣΣ είναι υποχρεωτικές;

6. Αν έρθω σε κάποια ΟΣΣ μπορώ να έχω βεβαίωση ότι ήρθα (για τη δουλειά μου);

7. Αν δεν έρθω σε κάποια ΟΣΣ πώς μπορώ να ενημερωθώ για το τι έγινε;

8. Πώς να επικοινωνώ με το Σύμβουλο - Καθηγητή μου;

9. Οι ημερομηνίες των γραπτών εργασιών είναι απόλυτες;

10. Πώς παραδίνω τις γραπτές εργασίες;

11. Αν έχω σοβαρό πρόβλημα και δεν προλαβαίνω να παραδώσω μία γραπτή εργασία τι να κάνω;


επιστροφή στη ΠΛΗ 12

 

 


ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

 

  1. Το πτυχίο στο ΕΑΠ είναι ισοδύναμο με αυτά των άλλων Πανεπιστημίων;

    Το πτυχίο που θα πάρετε από το ΕΑΠ φυσικά και είναι ισοδύναμο τυπικά με αυτά όλων των άλλων Ελληνικών Πανεπιστημίων.

    Επιστροφή στην αρχή της σελίδας

     

  2. Με ποιον επικοινωνώ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, όταν έχω κάποιο πρόβλημα;

    Ο βασικοί "διαμεσολαβητές" σας με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο είναι οι Καθηγητές - Σύμβουλοι των Θεματικών Ενοτήτων που παρακολουθείτε. Με τη βοήθειά τους μπορείτε να λύνετε τα περισσότερα προβλήματα που προκύπτουν, τόσο ειδικά για τη συγκεκριμένη θεματική ενότητα "Μαθηματικά για την Πληροφορική Ι" όσο και γενικότερα. Για να είναι η επικοινωνία σας καλύτερη είναι απαραίτητο να επικοινωνείτε με τον Καθηγητή - Σύμβουλό σας τις καθορισμένες ώρες γραφείου που σας έχει κοινοποιήσει και φυσικά να προτιμάτε τη χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) όπου είναι εφικτό.

    Για θέματα που αφορούν τις σπουδές σας στο ΕΑΠ και δεν εντάσσονται στη συγκεκριμένη θεματική ενότητα (π.χ. φοιτητικές ταυτότητες, υποτροφίες, κτλ) μπορείτε να επικοινωνείτε με το τμήμα φοιτητικού μητρώου.

    Για σοβαρά προβλήματα που αφορούν τις σχέσεις σας με τους Καθηγητές - Συμβούλους μπορείτε να απευθύνεστε στο Συντονιστή της Θεματικής Ενότητας.

    Επιστροφή στην αρχή της σελίδας

     

  3. Πώς να οργανώσω τη μελέτη μου;

    Ο καθένας σας πρέπει να θέσει τα δικά του χρονικά όρια μελέτης και να μελετά με το δικό του ρυθμό, πάντα συμβουλευόμενοι και τον οδηγό σπουδών. Ο οδηγός σπουδών προτείνει περίπου 10 ώρες μελέτη ανά εβδομάδα για κάθε θεματική ενότητα (στην οποία συμπεριλαμβάνεται και η επίλυση των γραπτών εργασιών). Γενικά αυτό είναι μία καλή ένδειξη για το πώς προχωράτε. Αν για παράδειγμα έχετε βγάλει πρόγραμμα 5 εβδομάδων σε 10 μόνο ώρες τότε πιθανότατα θα πρέπει να αφιερώσετε σημαντικό χρόνο για επανάληψη. Πρέπει να τονισθεί εδώ ότι είναι απαραίτητο να ασχοληθείτε με τα παραδείγματα και τις ασκήσεις του βιβλίου όπως και με τις ασκήσεις αυτοαξιολόγησης.

    Επιστροφή στην αρχή της σελίδας

     

  4. Ποιες είναι οι ημερομηνίες των ΟΣΣ;

    Οι ημερομηνίες των ΟΣΣ αναγράφονται στο Οδηγό Σπουδών και στο Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο που στέλνεται από το Τμήμα Μητρώου, (και που υπάρχει στην ιστοσελίδα της ΘΕ΅) αλλά σε κάθε περίπτωση θα σας ενημερώνει έγκαιρα ο Σύμβουλος - Καθηγητής σας.

    Επιστροφή στην αρχή της σελίδας

     

  5. Οι ΟΣΣ είναι υποχρεωτικές;

    Οι ΟΣΣ δεν είναι υποχρεωτικές. Όμως ουσιαστικά είναι οι μόνες φορές που θα βρεθείτε από κοντά με το Σύμβουλο - Καθηγητή σας και θα συζητήσετε όλα τα προβλήματα που σας απασχολούν. Η πλειονότητα των φοιτητών θεωρεί τις ΟΣΣ εξαιρετικά χρήσιμες.


    Επιστροφή στην αρχή της σελίδας

     

  6. Αν έρθω σε κάποια ΟΣΣ μπορώ να έχω βεβαίωση ότι ήρθα (για τη δουλειά μου);

    Βεβαίωση για την παρουσία σας μπορείτε να ζητήσετε από τον Καθηγητή - Σύμβουλό σας να σας δώσει στην ΟΣΣ. Πιθανότατα θα ήταν πιο χρήσιμο να τη ζητάτε λίγο πριν από την ΟΣΣ ώστε να την έχει έτοιμη εκεί και να μην χάνετε χρόνο.

    Επιστροφή στην αρχή της σελίδας

     

  7. Αν δεν έρθω σε κάποια ΟΣΣ πώς μπορώ να ενημερωθώ για το τι έγινε;

    Μπορείτε να ζητήσετε από το Σύμβουλο - Καθηγητή σας να σας ενημερώσει, αλλά αυτό δεν είναι μέσα στις υποχρεώσεις του και καταλαβαίνετε τι προβλήματα θα δημιουργούσε αν το έκαναν όλοι. Επίσης θα μπορούσατε να μάθετε τι έγινε από τους συμφοιτητές σας, αλλά τίποτε δεν μπορεί να υποκαταστήσει την παρουσία σας στην ΟΣΣ. Καλύτερα προγραμματίστε το χρόνο σας να μην χάνετε τις ΟΣΣ.

    Επιστροφή στην αρχή της σελίδας

     

  8. Πώς να επικοινωνώ με το Σύμβουλο - Καθηγητή μου;

    Όταν έχετε κάποια απορία είναι πολύ καλύτερο να την καταγράψετε και να τη στείλετε με e-mail. Ο Σύμβουλος - Καθηγητής σας θα σας απαντήσει σε εύλογο χρονικό διάστημα. Φυσικά τις ώρες γραφείου μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί του τηλεφωνικά,

    Επιστροφή στην αρχή της σελίδας

     

  9. Οι ημερομηνίες των γραπτών εργασιών είναι απόλυτες;

    Ναι είναι απόλυτες!

    Επιστροφή στην αρχή της σελίδας

     

  10. Πώς παραδίνω τις γραπτές εργασίες;

    Τις παραδίδετε ταχυδρομικά ή ηλεκτρονικά (αποστολή με e-mail).

    Επιστροφή στην αρχή της σελίδας

     

  11. Αν έχω σοβαρό πρόβλημα και δεν προλαβαίνω να παραδώσω μία γραπτή εργασία τι να κάνω;

    Σε περίπτωση σοβαρού προβλήματος μπορείτε να ζητήσετε ολιγοήμερη παράταση Η παράταση θα πρέπει να ζητηθεί πριν από τη λήξη της προθεσμίας και θα δίνεται από τον Καθηγητή-Σύμβουλο, μόνο εφόσον συντρέχουν σοβαροί λόγοι.

    Μεγαλύτερη παράταση δίνεται, σε πολύ εξαιρετικές περιπτώσεις, με γραπτό σημείωμα μόνο από το Συντονιστή της Θ.Ε., εφόσον συντρέχουν σοβαρότατοι λόγοι, οι οποίοι αποδεικνύονται με σχετικά έγγραφα που πρέπει να προσκομίσει ο φοιτητής. Η αίτηση για παράταση πρέπει να υποβληθεί γραπτά (ή με e-mail) στο Συντονιστή από τον Καθηγητή-Σύμβουλο (με τον οποίο θα επικοινωνήσετε πρώτα) και πάντα οπωσδήποτε πριν από τη λήξη της προθεσμίας κάθε εργασίας.

    Επιστροφή στην αρχή της σελίδας

επιστροφή στη ΠΛΗ 12